Jag kan inte fatta att det är första april imorgon! Vad hände med februari skulle jag vilja fråga, och ja, vad tusan hände med mars?! Tiden bara rusar iväg och själv känns det som att jag står kvar och stampar på samma plats. Jag vet inte hur många jag sagt "exjobbet har dragit ut lite på tiden" och förlängt den här transportsträckan jag är inne i sen en evighet tilbaka. Men ja, nu börjar det röra lite på sig i alla fall. Presentation på IKEA är inbokad om knappt två veckor och efter det är det väl dags att boka in presentation på skolan. Åh vad jag längtar tills allt det här är över!
 
Annars har det blivit mycket resande på sistone. Har varit på två jobbintervjuer i Stockholm och båda gångerna mellanlandat i Linköping på vägen. Börjar bli trött på förseningar, sladdriga mackor och wraps från Pressbyrån och sena hemkomster. Men om jag får jobbet är det såklart värt alla resor, hur jobbiga de än må vara. Dessutom har jag fått träffa familjen en hel del vilket alltid är väldigt mysigt. Jag har verkligen blivit mer sällskaplig den senaste tiden, en skön omställning efter att bara ha velat stänga ute hela världen i två månaders tid.
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, så jag slänger in lite bilder istället. Man måste ju bara älska vårväder, ALLT blir bättre av lite sol. Lunch på uteplatsen har det blivit några gånger.
 
 
Resultatet på ett av flera personlighetstester jag gjort i samband med jobbintervjuer. Jag passar tydligen bäst för att arbeta med undervisning, barnomsorg eller hälsesektorn. Där ser man, fem års plugg åt skogen alltså...
 
 
Var barnvakt åt min systerson Love för första gången - vilket charmtroll han är!
 

I fredags hade jag och Gabbi en kväll på stan, bästa på länge! Spelade biljard i två och en halv timme och sedan blev det godaste drinkarna på Mat&Destillat.
 
 
Och med den bilden säger jag skål och godnatt!

3 kommentarer

Linn

31 Mar 2014 01:28

Åh det ser ju helt fantastiskt ut på din uteplats! Den får du njuta så mycket som möjigt av.
Kram
PS. Jag borde kolla upp vad jag fått för resultat på personlighetstesterna, intressant att se om det är liknande!

mormor

31 Mar 2014 09:04

Roligt att få följa dig på bloggen igen. Har du haft kontakt med ditt värdfolk? Visst får du njuta av Bjärred ett tag till. Längtar efter ditt påskbesök Kram

mormor

31 Mar 2014 09:04

Roligt att få följa dig på bloggen igen. Har du haft kontakt med ditt värdfolk? Visst får du njuta av Bjärred ett tag till. Längtar efter ditt påskbesök Kram

Kommentera

Publiceras ej